2014. február 20., csütörtök

3 csodás nap

2013. június 1. péntek. A nyár első napja. Joci ismét Békésre látogatott barátjával Baranyi Lászlóval. 





Az első napon nem jött semmi. Esteledett. Laci ekkorra jósolta a kapásokat és igaza volt, mivel ő fogta ki az első halat, ami kb. 7 kilós lehetett.
dsc_0189.jpg
Laci első hala volt ebből a tóból

Ezután nem volt kapás másnap reggelig, amikor Joci feederére volt kapás addig amíg ők dolgoztak. Ez eddig nem hangzik szenzációsnak de a csali nem a szokásos csonti volt hanem bodorka. Én nagyon örültem mert még nem fogtam ragadozót. Akasztottam. Joci végig ott volt a fárasztásnál és kimerítette az első ragadozómat, egy 34 centis süllőt.
p120513_12.13.jpgp120513_12.14_01.jpg
Méretes volt, de visszaengedtem. Hiszen ő volt az első.

Miután tatáék befejezték a munkát és elmentek elkezdett esni az eső és ezzel együtt Jocinak kapása lett és a bot iszonyatosan begörbült. Mire abbamaradt az eső Jocinak már ki is vettem a halat ami 9 kg volt.
dsc_0258.jpg
Én mondtam hogy ízesített kukorica legyen a csali, Joci szerencsére hallgatott rám

Miután visszaengedtük az óriást és bedobtuk ugyanazt a csalit újra kapás erre a botra. Azt hittem nagyobb lesz, mert nagy volt az ellenállás hiszen egy 5 kilós halat fogtam de nem akármilyet. Nyurgát. 57 centiméter hosszú volt.
dsc_0268.jpg
Az első komolyabb nyurgám

Ezután, Jociék ismét munkába kezdtek de engem is belevontak. Csak az volt a baj hogy be volt dobva a matchbot. Mire végeztem, a bot teljesen másfele mutatott, a zsinór ide oda ment a vízben, az úszót meg nem láttam. Akasztottam, és egy csodaszép jászt vittem a partra.















 Megérkeztek a lányok és Joci felesége a tigrismogyorós bottal megakasztott egy gyönyörű pontyot.
p120513_08.50.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése