2014. február 20., csütörtök

A taxis harcsája

2006. nyarán elmentünk Karcagra a nagymamámhoz de még nem tudtuk mi fog ránk várni.



 Össze voltunk pakolva és indultunk Tiszafüredre csónakázni. Ekkor még nem tudtuk, hogy mamám taxisofőr barátjának horgászbotok is vannak a csónakjában. Száguldva megérkeztünk a kiszemelt horgászhelyre ahol bedobtunk egy úszós szerelésre tett sneciszeletet süllőre egy bedőlt fa szélére.  Mama ismerőse addig beszélt amíg én figyelmeztettem hogy nem látom az úszót. És akkor a taxis megakasztotta a negyven centis "bajszos süllőt". A fárasztás nem tartott sokáig. A harcsát kivette, és mi megnéztük, lefotóztuk, hiszen ez volt az első harcsa amit láttunk. Végül fogtam, és visszaengedtem a Tiszába és végignéztem ahogy szépen lefelé veszi az irányt.

dsc00127.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése