2014. február 20., csütörtök

A rekord

2012. augusztus 18-án Szedlacsek József, apukám unokatestvére eljött Budapestről Békésre mert hallotta hogy a Borosgyáni 3-as horgásztóban nagy pontyok úszkálnak. Én ezt megtudtam és addig nyaggattam tatát amíg ki nem mentünk a tóra.




 Joci már felállította a botokat, felcsalizta, már csak arra vártak hogy Joci behajítsa őket. Eljött az este. A pontyok kezdtek éledni. Felváltva akasztottunk. Egyik kapás a Jocié, a másik az enyém. 11 óra, Joci akaszt. Már majdnem megvan amikor kiköpi a horgot. Éjfélt üt az óra és még mindig nincs kapás. 0:01: "Jó reggelt Magyarország" mondta Joci és kapás az egyik botra. "Ülj le Joci! Ez az enyém!" mondtam, és akasztottam. "Te Joci! Te akasztottad rá a horgot a bójára?" "Dehogy! direkt túldobtam rajta!" "Akkor szólj tatának hogy segítsen a merítésnél mert egy monstrum van a horgon!" Tekertem az orsót de a bálnám nem akar mozdulni. Végre sikerül partra kényszeríteni a szörnyet. 7,5 kg 65 cm. Gyönyörű jelöletlen ponty. Megérte a fáradtságot. Nagy remegve visszaengedtem és mondtam: Lelettél pipálva Joci.

2012-08-19_00.49.05.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése